Ahad, 18 Ogos 2013

Tagged Under:

ALEEYA DAN VITAMINNYA

Share
Salam Lebaran..masih belum terlewat lagi untuk saya ungkapkan...Dah puas beraya? atau ada lagi yang masih di kampung menghabiskan sisa2 cuti bersama keluarga tersayang..

Rasa suka dan excited nak share dengan anda especially yang ada anak2 kecil..yang xde anak lagi , anak2 sedara pun ok ape...Dari mula hari saya pulang ke kampung, sehingga la nak pulang semula ke Temerloh..soalan yang sama asyik di tanya...berapa umur Aleeya sekarang? Aleeya mkn ape ni..sihatnye..semangat betul badan..tembamnye..mcm2 la ...saya tersenyum simpul..dan ade jugak makcik2 yang tny ni ke Aleeya yang masuk ICU dulu tu..saya anggukkan kepala..Alhamdulillah dah sihat..tembamnye..bila ade yang minta nk dukung Aleeya saya beri je..haaa..xlarat nak dukung..huhu..
Selepas keluar dari ICU, saya beri Omega guard, Mealshake dan vitamin C..walaupun umur Aleeya masa tu baru beberapa bulan, tapi saya nekad kerana nak cari penawar / vitamin yang dapat sembuhkan Aleeya kerana x nak bergantung sepenuhnya pada ubat...Alhamdulillah..Aleeya kini sudah pun berusia 1tahun..bukan sahaja badannya yang sihat dan tembam, malah dari segi kelakuan juga..Aleeya mudah ikut apa yang diperhatikan di sekelilingnya especially melihat gelagat kakak2 nya Ameera dan Arissa...mudah sangat Aleeya mengikut gerak geri mereka walaupun baru berusia setahun..Alhamdulillah...



0 comments:

Need an Invite?

Want to attend the wedding event? Be our guest, give us a message.

Nama E-mel * Mesej *