Khamis, 7 Mac 2013

Tagged Under:

SET BERSALIN

Share
Kali ni nak share plak pasal set berpantang @ bersalin ...yela kan..bg ibu-ibu yang sedang hamil mesti tercari-cari produk apa yang sesuai masa dalam pantang nanti especially untuk ibu yang sedang hamil anak sulung...mesti susah nak pilih yang mana satu agaknye..nanti beli kalau x sesuai membazir plak..

Citer pasal pilih set bersalin ni..teringat masa saya dalam pantang anak sulung..asik la dok survey produk yang sesuai..masa tu dok pikir lepas bersalin nak kurus..hehehe..cari punya cari ade sorang kawan kat opis ni syorkan jamu buatan orang kampung (bukan brand Orang Kampung tu tau)..ni yang originally di buat oleh makcik2 yang arif dalam bidang perbidanan kat kampung2 tu...yang siap ada akar2 kayu bagai..(masa tu belum kenal shaklee lagi)..so, saya pun order la.. Ringkaskan cerita..ms dalam pantang sibuk asyik dok makan jamu yang saya dh beli tu....tiba-tiba 1 hari tu kulit saya jd gatal2...mula2 kat tangan lps tu dengan sekelip mata habis merebak 1 badan...bayangkan la..dah la dalam pantang jd plak bnd2 mcm ni..habis 1 badan jadi bintat2..terus husband saya bwk g jmp pakar kulit...disebabkan saya dalm pantang dan menyusu baby..doc hanya bg ubat sapu je..doc ckp ni alahan ..ade makan jamu ke? saya terus jwb ye mmg la mkn jamu doc dlm pantang...doc suruh saya stop dulu..tgk mcm mane kalau x ok jgk dtg jmp dia balik..blk je rumah lps mandi terus sapu ubat n stop makan jamu...jeng..jeng..jeng...memang hilang and xde dah gatal2 tu..Alhamdulillah..Mungkin saya xblh mkn jamu ke wallahualam..tp pelik jgk ms anak dara dulu segala mcm jamu saya makan..bila dlm pantang dh terbalik plak xleh nak mkn jamu...Jadi ibu2 di luar sana pilih-pilih la produk yang bagus,betul dan sesuai dengan anda dan juga bayi anda...So..mai la try set bersalin dari Shaklee ni kerana produk Shaklee ni adalah vitamin yang dapat memberi kesihatan dan penjagaan luar dan dalam..guarantee puas hati..


Bagi yang berminat boleh hubungi

IZA
012-6922403
Shaklee Independent Distributor
Selami Keberkatan Dalam Kehidupan

0 comments:

Need an Invite?

Want to attend the wedding event? Be our guest, give us a message.

Nama E-mel * Mesej *